neděle 21. června 2015

Kdo jsem...

Vítám Vás na mém úplně čerstvém blogu!

Předem děkuji všem, kdo si sem nějakým způsobem našel cestu a třeba se mu tu i zalíbilo. Budu ráda, pokud tento blog bude alespoň inspirací pro budoucí mediky nebo bude sloužit pro pobavení stávajících mediků.

A proč jsem se rozhodla začít blog psát a kdo vlastně jsem?

Od příštího roku medička na 3. LF UK! Ani se mi tomu nechce věřit. Splnil se mi něco jako životní sen... I když něco takového jako "životní sen" zní docela vtipně, když je Vám teprve 19. :)

Zatím je to možná taková ta naivita, to očekávání a ta radost, ale strašně se těším a nemůžu se dočkat, až se začnu učit ty úžasné věci, protože mě hrozně fascinuje, jak dokonale všechno v lidském těle funguje. Zároveň je tu samozřejmě velký strach a obavy, protože - co když to nezvládnu? Co když prostě zjistím, že na něco takového nemám? Co když budu úplně marná? Ale na to se snažím myslet trochu míň. Na to bude času dost. :)

A proč tedy blog? Když jsem byla ve čtvrťáku, tak mojí největší vášní (a ano, přiznávám, taky prokrastinační technikou) bylo pročítat blogy, které píší medici. Strašně moc mi to dalo, namotivovalo mě to zabrat a splnit si ten sen. A taky si myslím, že je to takový lehký relax, kdy ze sebe člověk může všechno vyklopit a hned je mu líp, protože vím, že tahle škola lehká nebude.

(Tímto bych chtěla vyzdvihnout pár pro mě skvělých blogů - např. blog Medicínské novickyBlondýny zubařky a taky Medičky v Brně - díky!)

A tak budu ráda, pokud si sem najdou cestu ať už medici, uchazeči o medicínu nebo taky někdo úplně jiný. :)

O tom, proč zrovna medicína, proč zrovna 3. LF a další proč, zase příště.

S přáním krásného dne,
Vaše budoucí medička :)

9 komentářů:

  1. Júú, další medickej blog, to je super :) gratuluju k přijetí a přeju hodně štěstí při studiu! :) Taky mám docela strach, ale snad to zvládneme :))
    Taky jsem neplánovaně založila blog, můžeš mrknout, jestli chceš :o)
    http://medicka2lf.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a taky gratuluju :) Určitě to zvládneme! A na tvém blogu jsem už byla a plánuju ho pravidelně sledovat, nikdy mě neomrzí poslouchat zážitky jiných :)

      Vymazat
    2. Nápodobně. I když se mi složka s medicínskejma blogama nějak nebezpečně naplňuje, jestli je budu projíždět i během roku tak jako teď, tak nemám šanci projít prvákem. :D
      Ale jsem fakt zvědavá na zážitky z 3.LF a nakolik to bude jiný od 2.LF :)

      Vymazat
  2. Jako bych se viděla před třemi lety. :-)
    Vždycky je lepší být naivní snílek, co si třeba nabije kokos, ale něco zažije, než ten, co se pro strach z trapnosti nepohne celý život z místa. Není třeba si kazit radost starostma, který před sebou ještě nemáš.
    Gratuluju k přijetí (a blogování) a užij si pěkné euforické léto! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vidím taky, navíc mám velice ráda výzvy a tohle bude velký oříšek :) Děkuju, tobě po skončení zkouškového přeju to samé :)

      Vymazat
  3. Gratulujem k prijatiu a teším sa na dojmy z 3. LF. Tiež som patrila medzi tých, ktorí sledovali počas celého štvrtého ročníka medické blogy: Nikdy som sa nezačala učiť, kým som neskontrolovala úplne všetky a neprečítala nové články. Aké šťastie, že medici nepridávajú nové príspevky tak často :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) To je myslím jediné štěstí náš všech! :D I když, jak se ty blogy množí, tak se toho začínám trochu bát... :D

      Vymazat
  4. Pozor, můj blog je mezi vyzdviženými taky!!! :) z 3.LF neznám snad jediného blogera, moc ráda budu chodit na tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat